2002. 05. 29. - 30. Costa Brava

első nap, (Barcelona - ) Blanes - Lloret de Mar - Tossa de Mar - Sant Feliu de Guíxols

táv: 51.5km, átlag: 17.4km/h, max: 57.7km/h, nettó idő: 2:57h, szintemelkedés: 900m

Az első túra Spanyolországban, ősz óta nem mentem városon kívül, jól esett. Közösen nyomtuk madbal-lal, családias tempóban. Délelőtt kivonatoztunk Blanes-ig, hogy ne kelljen az ipari környéken átvergődni, majd onnan L'Escala-ig akartunk a tervek szerint menni, de olyan térképen terveztem, ahol a szerpentinek ki voltak egyenesítve... a valóságban a tervezett 60-70 km bőven túl lett volna a 120-on is. Ráadásul megpihentünk atéknál is egy-két órára, ők Tossa de Mar-ban nyaralnak. Estére Sant Feliu de Guíxols-ig jutunk, a város határában vadkempingezünk egy kis erdős részen.

fel

madbal kínosan ügyel a sebességkorlátozások betartására

az első szerpentin közepe fele

kilátás Tossa de Mar-i nyaralóöbölre

elhagyatott öböl út közben. megszületik a fürdés elemi igénye, de egyelőre nem kerül kielégítésre

kilátás atáéktól

tovább a part mentén, hullámvasút

fél óra küzdés után lejutunk a kinézett öbölbe, megérte, 3 ember van csak rajtunk kívül az egész parton, fürdés, punnyadás, késő délutánig maradunk

Costa Brava

második nap, Sant Feliu de Guíxols - Girona ( - Figueres - Barcelona)

táv: 31.9km, átlag: 25.9km/h, max: 46.9km/h, nettó idő: 1:15h, szintemelkedés: 200m

A realitások szerint módosítjuk a tervet, feladjuk a Figueres-ig tekerés ötletét, és a parttól elfordulva Girona felé indulunk, hogy onnan vonattal menjünk Figueres-be, a Dali múzeumot megnézni. A bőséges reggeli után kellemes hátszélben tépünk Gironáig, Zalai-dombságra emlékeztető a táj, kisebb-nagyobb dombok, nagyon jó aszfalt, élvezzük a száguldást, nagyon hamar ott vagyunk. Gironában aztán nem töltünk sok időt, összefutunk atáékkal, majd vonatra szállunk és Figueres. A Dali múzeum leírhatatlan szavakkal, még a képek sem közelítik eléggé, aki teheti, nézze meg.

ébredés, 8 körül

pakolás, itt aludtunk

reggeli, első vendégek voltunk a kávézóban

kellemes lejtők

Girona

ez is Girona

Figueres

szintén Figueres

Figueres, Dali múzeum (innentől az összes többi is)

önarckép az udvaron álló autó motorházából